שמנים צמחיים לטיפול חיצוני ופנימי

מחדש ומרגיע
עשיר בחומרים נוגדי חמצון (ויטמיני B ו- C ופוליפנולים) וכן בחומצות שומן בלתי רוויות (אומגה 5), שמן צמחי זה מתאים במיוחד לעור בוגר (40+), תגובתי ורגיש. מעלותיו המרגיעות והמנחמות הן בנוסף לפעולת התורמות להתחדשות העור וכך מאפשרות לו להילחם ביעילות נגד רדיקלים חופשיים והזדקנות.
שדרגו את קרם הלחות שלכן על ידי הוספת טיפה שמן רימון לכל טיפולי הפנים.
כטיפול נגד הזדקנות או טיפול בעור רגיש, מומלץ לדלל אותו בשמנים צמחיים אחרים.

שמן קמליה 
מרכך, מזין ומגן
שייך למשפחה הענפה של התה הירוק, הוא משמש באופן מסורתי כתכשיר יופי יקר ערך על ידי נשים יפניות. שמן צמחי זה בעל מרקם רך וריח ניטרלי מסייע בשמירה על גמישות העור והלחות. הוא מזין מאוד בזכות תכולת האומגה 9 הגבוהה שלו, וכך מחזק את מעטפת העור ומעניק לו גמישות ורכות. אידיאלי לכל סוגי העור, שמן צמחי זה יכול לשמש לטיפול בפנים, צוואר, חזה, לידיים, אך גם כמסיכה שאינה דורשת שטיפה לשיער או קצוות השיער.
לשימוש במצבו הטהור או בשילוב עם שמנים צמחיים אחרים.

השמן היקר המחדש ואנטי דלקתי יוצא הדופן
הפירות הכתומים הבהירים של שיח קטן זה בעל עלים אפורים עשירים בויטמינים וחומצות שומן (אומגה 3, 6, 7 ו -9).
המיץ שלו ידוע כטוניק טבעי, השמן הצמחי שלו הוא חומר שכולו התחדשות מעולה עם עוצמת לחות חזקה. נוכחות האומגה 7 שבו מזכירה את חומצת שומן הטבעית הקיימת בחלב העור. כך היא מסייעת בריפוי פצעים וכוויות הקשורות לאטופיק דרמטיטיס, מקדמת התחדשות העור ומאטה את זדקנותו.
יתרון נוסף של שמן יוצא דופן נדיר זה הוא נוכחותם של קרוטנואידים {נוגדי חימצון חזקים} המאירים את העור ומעניקים לו זוהר וחיוניות.
בספרות נאמר כי הוא מגן מפני קרני UV וכוויות השמש (אינדקס 3 עד 4), ומרגיע  לאחר חשיפה.
השמן הזה נוח, בטוח ומוכן לשימוש כי הוא כבר מדולל מראש (20%) בשמן גרעין המשמש.
הוסיפי כמה טיפות לטיפול (פנים או גוף) או לדילול עם שמנים צמחיים נוספים.

שמן קצח
הוא הכמון השחור הידוע מימי הפרעונים. עשיר באופן יוצא דופן במרכיבים בריאותיים, נושא בתוכו שמן אתרי, בעל סגולות רבות לשיפור תפקודים גופניים ותורם להורדת רמות כולסטרול, גמישות ובריאות כלי הדם, שומר על איזון ותפקוד הורמונלי תקין, אנטי דלקתי {דלקות פנים}, נלחם ברעלנים, אנטי בקטריאלי, נלחם בסכרת. בקיצור – שמן בעל סגולות רבות שפועלות באופן רב מערכתי על גופנו.

שמן נר הלילה
השמן הנשי
מופק מגרעיני הפרח ועשיר מאד באומגה 6.
מעודד חידוש תאי העור, שומר על גמישותו, מזין, מגן ממזג אויר אגרסיבי {שמש, זיהום, רוח, קור וחום}.
ידיד טוב לנשים כמאזן הורמונלי {ממתן סינדרום קדם ווסתי}, לטיפול בקמטים, סמני מתיחה, צילולית, אקזמה, פסוריאזיס, עור אלרגי או עם תפרחות, דלקות עור.

שמן רוז-היפ
שמן שהוא קלסיקה ללא עוררין. חשוב לגוף כולו. עשיר מאד באומגה 3 ו-6. נחשב לשמן מעולה לכל בעיות העור ולכן הוא אחד מהשמנים החשובים והמעולים בתעשיית הקוסמטיקה.
אנטי דלקתי, משקם ומחדש תאי עור, משקם צלקות, תורם לגמישות העור, מעודד זרימת דם בנימי העור.



כל השמנים בחנות אחת
חנות הארומתרפיה שמן טוב, מהגדולות, המגוונות והמיקצועיות בישראל

 

גלילה לראש העמוד